در اين وبلاگ


مشاوره مامایی جوانه|مشاوره تلفنی مامایی و بارداری|Midwifery Consulting by phone

سلام؛ به وبسایت ما خوش آمدید،

گروه مشاوره مامایی جوانه در نظر دارد به جهت بالا بردن اطلاعات «بهداشتی-مامایی» شما دختران امروز و مادران فردا گام هایی را با کمک شما دوستان بردارد.

تلاش ما بر این است که اطلاعات ارائه شده در عین جامع و به روز بودن، بر روی نکات کاربردی موضوع تاکید داشته و از آوردن اسامی و اصطلاحات صرفا تخصصی اجتناب شده است.

هم چنین بخش مشاوره مامایی آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

در صورت تمایل از طریق منوها و کادرهای بالای سایت، وارد اینستاگرام و تلگرام ما شده و مطالب بیشتری را ملاحظه نمایید.

مشاوره مامایی تلفنی:

9092305629 (از تلفن ثابت و در تهران)

9099071174 (از تلفن ثابت و در سراسر کشور)

کریمی؛ کارشناس مامایی

آخرین نظرات


 مشاوره مامایی تلفنی




روغن های مناسب برای ماساژ در بارداری کدامند؟

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ
استفاده از روغن‌‌ها برای انجام ماساژ
استفاده از روغن‌های معطر برای انجام ماساژ در دوران بارداری توصیه نمی‌شود. تنفس بوی برخی از روغن‌ها یا جذب آنها از طریق پوست می‌تواند خطراتی برای جنین شما داشته باشد. اگر باردار هستید و قصد ماساژ با روغن‌های معطر را دارید، بهتر است مطمئن شوید که روغن مصرفی خطری برای بارداری ندارد. همچنین قبل از استفادۀ روغن، از ماساژدهنده بخواهید که از حساسیت نداشتن پوست بدن شما به آن مطمئن شود. اگر عطر روغن ماساژ باعث حالت تهوع شما می‌شود، بهتر است از ماساژ با روغن معطر صرف نظر کنید. روغن بابونه، مریم‌گلی، سرو، اوکالیپتوس، کندر، گریپ‌فروت، سروکوهی، اسطوخودوس، لیمو، مرزنجوش، بهارنارنج، اسانس رز، چوب صندل، پرتقال یا درخت چای از جمله روغن‌هایی است که مصرف آنها برای ماساژ در بارداری مانعی ندارد. توجه کنید که مصرف خوراکی این روغن‌ها هرگز توصیه نمی‌شود. همچنین دقت کنید که استفاده از روغن سیاه‌دانه، زنجبیل شامی و برخی از روغن‌های دیگر ممکن است خطرات جدی برای شما داشته باشد.