در اين وبلاگ


مشاوره مامایی جوانه|مشاوره تلفنی مامایی و بارداری|Midwifery Consulting by phone

سلام؛ به وبسایت ما خوش آمدید،

گروه مشاوره مامایی جوانه در نظر دارد به جهت بالا بردن اطلاعات «بهداشتی-مامایی» شما دختران امروز و مادران فردا گام هایی را با کمک شما دوستان بردارد.

تلاش ما بر این است که اطلاعات ارائه شده در عین جامع و به روز بودن، بر روی نکات کاربردی موضوع تاکید داشته و از آوردن اسامی و اصطلاحات صرفا تخصصی اجتناب شده است.

هم چنین بخش مشاوره مامایی آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

در صورت تمایل از طریق منوها و کادرهای بالای سایت، وارد اینستاگرام و تلگرام ما شده و مطالب بیشتری را ملاحظه نمایید.

مشاوره مامایی تلفنی:

9092305629 (از تلفن ثابت و در تهران)

9099071174 (از تلفن ثابت و در سراسر کشور)

کریمی؛ کارشناس مامایی

آخرین نظرات


 مشاوره مامایی تلفنی




 آیا شما هم جزء آن افرادی هستید که برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی یا سایر بیماری ها کمتر دیگران را بغل می کنند؟ اگر پاسخ شما به این سؤال مثبت است باید بدانید که خودتان را از یک شانس بزرگ محروم کرده اید، زیرا در آغوش کشیدن دیگران می تواند از بدن در مقابل ویروس های شایع سرماخوردگی محافظت کند.

 بغل کردن فارغ از احساس حمایتی که به انسان می دهد در کاهش استرس و جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری های عفونی نقش ویژه ای ایفا می کند. در آغوش کشیدن فردی که دوستش داریم، اعم از همسر، دوست پدر و مادر یا هر کسی دیگری علاوه بر آنکه یک منبع عاطفی حمایتی بسیار خوب برای انسان است نشان دهنده رابطه عمیق با دیگران است.حمایتی که به نحوی مؤثر استرس، عصبانیت و اغسردگی ما را می تواند کاهش دهد.

در واقع زمانی که شما پس از یک روز طولانی و سخت کاری فردی را که دوستش دارید در آغوش می کشید، به او احساس امنیت و آرامش می دهید. کنشی ساده و بدون خرج که بسیاری از احساسات منفی و استرس ها روزمره را دور می کند و بدن را در مقابل نفوذ بیماری های ویروسی مقاوم تر می کند. بنابراین افرادی که در طول زندگی تعداد دفعات بیشتری در آغوش کشیده می شوند در برابر بسیاری از بیماری ها از جمله سرماخوردگی ها مقاوم تر از سایرین هستند.

منبع: medicalnewstoday

  • کریمی