در اين وبلاگ


مشاوره مامایی جوانه|مشاوره تلفنی مامایی و بارداری|Midwifery Consulting by phone

سلام؛ به وبسایت ما خوش آمدید،

گروه مشاوره مامایی جوانه در نظر دارد به جهت بالا بردن اطلاعات «بهداشتی-مامایی» شما دختران امروز و مادران فردا گام هایی را با کمک شما دوستان بردارد.

تلاش ما بر این است که اطلاعات ارائه شده در عین جامع و به روز بودن، بر روی نکات کاربردی موضوع تاکید داشته و از آوردن اسامی و اصطلاحات صرفا تخصصی اجتناب شده است.

هم چنین بخش مشاوره مامایی آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

در صورت تمایل از طریق منوها و کادرهای بالای سایت، وارد اینستاگرام و تلگرام ما شده و مطالب بیشتری را ملاحظه نمایید.

مشاوره مامایی تلفنی:

9092305629 (از تلفن ثابت و در تهران)

9099071174 (از تلفن ثابت و در سراسر کشور)

کریمی؛ کارشناس مامایی

آخرین نظرات


 مشاوره مامایی تلفنی




مواد غذایی محافظ پوست در فصل سرما

سلامت نیوز:

با آغاز فصل پاییز، یکی از شایع ‌ترین اتفاقاتی که برای افراد می ‌افتد مسئله خشکی پوست است و مسلما با سردتر شدن هوا، این ناراحتی و عوارض آن شدیدتر خواهد شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت آوای سلامت، مطالعات نشان داده که دریافت ناکافی ویتامین آ منجر به وخیم تر شدن خشکی و پوسته پوسته شدن می شود. سبزیجات تیره رنگ مانند اسفناج منابع خوبی برای ویتامین آ هستند که مصرف آنها در فصل سرما بسیار توصیه می شود. سایر منابع عبارتند از:

مرکبات: مصرف مرکبات علاوه بر این که مملو از ویتامین ث بوده و طول دوره سرماخوردگی را کاهش می دهد، از بروز چین و چروک صورت در اثر قرار گیری در سرما نیز جلوگیری می کند.

چای سبز: محافظ و التیام دهنده التهاب پوست است و از بروز آکنه جلوگیری می کند.

تخم مرغ: منجر به ترمیم بافت پوست می شود.

گوجه فرنگی: از مضرات اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند و مانعی برای پیری زودرس و ابتلا به سرطان پوست محسوب می شود. گوجه فرنگی در واقع یک ضد آفتاب طبیعی است.

توت ها: انواع توت ها حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که محافظ پوست در برابر رادیکال های آزاد محسوب می شوند. این رادیکال های مانعی برای تولید سلول های سالم در پوست هستند.

ماهی: سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است و برای نرم کردن پوست های خشک و مرطوب نگه داشتن آن به منظور جلوگیری از چین و چروک موثر است.


سلامت نیوزمواد غذایی محافظ پوست در فصل سرما

  • کریمی