در اين وبلاگ


مشاوره مامایی جوانه|مشاوره تلفنی مامایی و بارداری|Midwifery Consulting by phone

سلام؛ به وبسایت ما خوش آمدید،

گروه مشاوره مامایی جوانه در نظر دارد به جهت بالا بردن اطلاعات «بهداشتی-مامایی» شما دختران امروز و مادران فردا گام هایی را با کمک شما دوستان بردارد.

تلاش ما بر این است که اطلاعات ارائه شده در عین جامع و به روز بودن، بر روی نکات کاربردی موضوع تاکید داشته و از آوردن اسامی و اصطلاحات صرفا تخصصی اجتناب شده است.

هم چنین بخش مشاوره مامایی آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

در صورت تمایل از طریق منوها و کادرهای بالای سایت، وارد اینستاگرام و تلگرام ما شده و مطالب بیشتری را ملاحظه نمایید.

مشاوره مامایی تلفنی:

9092305629 (از تلفن ثابت و در تهران)

9099071174 (از تلفن ثابت و در سراسر کشور)

کریمی؛ کارشناس مامایی

آخرین نظرات


 مشاوره مامایی تلفنی




موارد مصرف قرص سیپروترون کامپاند...!

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ

مصرف دارو برای خانمهائی است که هم جوش غرور جوانی دارند و هم مایل هستند جلوگیری داشته باشند: 
داروی سیپروترون .. داروئی هست که جلوی تولید تستوسترون رو میگره و مصرف اصلی اون در درمان سرطانهای پروستات مردان هست. مصرف اصلی که این دارو در خانمها داره.. برای کسانی هست که دچار جوش های غرور جوانی شده اند..و مایل به استفاده از یک روش جلوگیری هم هستند. در زمینه پوست باید عرض کنم که گاهی.. این دارو باعث میشه که حساسیت پوست به نور خورشید بیشتر بشه و پوست زودتر چروک پیدا کنه.. و توصیه شده که حتما از پماد های ضد آفتاب استفاده بشه. در ضمن این دارو در تمام مراحل جنسی اثر داره.. چه از نظر میل جنسی و چه از نظر مراحل دیگه( البته این مطالعه در مردان انجام شده) 

مصرف دارو برای خانمهائی که از این دارو به عنوان یک روش جلوگیری استفاده میکنند: 

اصول مصرف قرص diane یا همان cyproterone compound به این ترتیب است که یک قرص در روز به مدت 21 روز تجویز میشود. در مان را باید از روز 5 ام قائدگی شروع کرد.در دوره های بعد..7 روز پس از قطع دارو .. درمان باید مجددا شروع شود. در صورت وقفه در قائدگی ابتدا باید احتمال حاملگی را رد کرد.. و سپس دوره درمان را شروع کرد. عمده مصرف این دارو برای موارد آکنه شدید و مقاوم به درمان در زنان. و.پرموئی یا هیرسوتیسم در زنان است. عارضه بخصوصی ایجاد نمیکند.. منتها بهتره به بیمار توصیه نمود.. از آنجائیکه این دارو بخصوص در چند هفته اول ... ممکن است موجب بروز احساس سستی و ناتوانی شود.. هنگام رانندگی و سایر امور نیازمند هشیاری احتیاط نماید. 

  • کریمی