در اين وبلاگ


مشاوره مامایی جوانه|مشاوره تلفنی مامایی و بارداری|Midwifery Consulting by phone

سلام؛ به وبسایت ما خوش آمدید،

گروه مشاوره مامایی جوانه در نظر دارد به جهت بالا بردن اطلاعات «بهداشتی-مامایی» شما دختران امروز و مادران فردا گام هایی را با کمک شما دوستان بردارد.

تلاش ما بر این است که اطلاعات ارائه شده در عین جامع و به روز بودن، بر روی نکات کاربردی موضوع تاکید داشته و از آوردن اسامی و اصطلاحات صرفا تخصصی اجتناب شده است.

هم چنین بخش مشاوره مامایی آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

در صورت تمایل از طریق منوها و کادرهای بالای سایت، وارد اینستاگرام و تلگرام ما شده و مطالب بیشتری را ملاحظه نمایید.

مشاوره مامایی تلفنی:

9092305629 (از تلفن ثابت و در تهران)

9099071174 (از تلفن ثابت و در سراسر کشور)

کریمی؛ کارشناس مامایی

آخرین نظرات


 مشاوره مامایی تلفنی




سلام دوستان وهمراهان عزیز
ترش کردن در بارداری مشکل متداولی است که راه های کاهش وکنترل این مشکل را برایتان خواهم گفت:

راه های درمان ترش کردن در بارداری⭕

با وجود این که شما نمی توانید کاری کنید که ترش کردن در بارداری کاملا از بین برود، اما راهکارهائی وجود دارد که سوزش معده در حاملگی را کاهش می دهد:

از خوردن غذاها و نوشیدنیهائی که باعث ایجاد ناراحتی در معده می شوند خودداری کنید. بیشترین احتمال مربوط به نوشیدنیهای گازدار، الکل (که در هر صورت شما باید از خوردن آن اجتناب کنید)، کافئین، شکلات، مواد ترش و اسیدی مانند مرکبات و آب میوه ها، گوجه فرنگی، خردل و سرکه، گوشتهای فر آوری شده، مواد حاوی نعنا، غذاهای ادویه دار، غذاهای تند و شور، غذاهای سرخ شده و غذاهای چرب می باشد.
از خوردن زیاد در یک وعده غذائی بپرهیزید. به جای آن وعده های کوچک و متعدد را در طول روز جایگزین کنید. وقت کافی برای خوردن و جویدن غذا در نظر بگیرید.
از آن جائی که نمی خواهید معده تان حجیم شود از خوردن مایعات زیاد برای درمان ترش کردن در بارداری در هنگام غذا خوردن بپرهیزید. (البته این مهم است که در دوران حاملگی روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید، اما در بین وعده های غذائی)
بعد از غذا آدامس بجوید. این کار باعث تحریک غدد بزاقی شده و بزاق اسید را خنثی می کند.
برای درمان ترش کردن در بارداری حداقل ۲ تا ۳ ساعت قبل از به خواب رفتن چیزی نخورید تا زمان کافی برای هضم غذا وجود داشته باشد.
با گذاشتن چند بالش در زیر سر خود و بالا آوردن قسمت فوقانی بدن کمک کنید که اسید معده همان جائی بماند که باید باشد و با این کار به هضم غذا در درمان سوزش سر دل در بارداری کمک کنید.
وزن مناسب را در دوران حاملگی کسب کنید و به پیشنهاداتی که پزشکتان برای درمان ترش کردن در بارداری به شما می دهد توجه کنید.
لباس راحت و گشاد بپوشید و از ایجاد هر نوع فشار در اطراف کمر و شکم خودداری کنید.
به جای خم شدن از کمر، از زانو خم شوید.
سیگار نکشید (سیگار کشیدن عادتی است که قبل از حامله شدن باید ترک کنید)
داروهای ضد اسیدی که در داروخانه ها در دسترس هستند و حاوی منیزیم و کلسیم می باشند ممکن است که این مشکل را کاهش دهند، اما اول با پزشک خود مشورت کنید زیرا بعضی از انواع آنها دارای مقدار زیادی سدیم می باشند. اگر هیچیک از راهکارهای بالا موفقیت آمیز نبود باید برای درمان ترش کردن در بارداری به پزشک مراجعه کنید.

برچسب ها: مشاوره مامایی، مشاوره مامایی تلفنی، مشاوره مامایی جوانه

مشاوره مامایی جوانه
9099071174

  • کریمی